Прозорість та інформаційна відкритість навчального закладу
Мова освітнього процесу – українська
Відповідно до Закону України «Про освіту» статті 7 від 28.09.2017 р.: «Мовою освітнього процесу в закладах освіти є державна мова. Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти». Відповідно до Закону України «Про державну мову України» та Конституції України (стаття 10 від 30.09.2010 р.) є: «Держава гарантує кожному громадянинові України право на здобуття формальної освіти на всіх рівнях (дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої), а також позашкільної та післядипломної освіти державною мовою в державних і комунальних закладах освіти. Державною мовою України є українська мова».
Назва таблиці
№ П.П. | Назва документа |
---|---|
1 | Статут ДНЗ “КШПЛ” |
2 | Ліцензії на провадження освітньої діяльності |
3 | Структура та органи управління ДНЗ “КШПЛ” |
4 | Ліцензований обсяг |
5 | Свідоцтва про атестацію |
6 | Результати моніторингу якості освіти |
7 | Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти |
8 | Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами |
9 | Атестація педагогічних працівників |
10 | Кадровий склад закладу |
11 | Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу |
12 | ПЛАН заходів з питань академічної доброчесності |
13 | Стратегія розвитку ДНЗ “Корсунь-Шевченківський професійний ліцей” |
14 | ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти |
Нормативні документи категорії:
СТАТУТ ДНЗ “КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ”
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/64223932-1-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/61897269-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/06030969-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/73394265-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/78095354-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/82796871-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/55134011-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/52419715-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/39959742-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/48979189-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/61768400-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/54683401-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/74039460-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/99108908-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/77095206-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/61816745-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/96037625-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/39436086-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/17224504-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/75698725-745x1024.jpg)
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/84013041-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/81423708-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/s75013357.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/45066568-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/27149429-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/s66560929.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/s75389221.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/s10024357.jpg)
Структура та органи управління ДНЗ «Корсунь-Шевченківський професійний ліцей»
Управління закладом освіти
1. Система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами.
2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
– засновник (засновники);
– керівник закладу освіти;
– колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;
– колегіальний орган громадського самоврядування;
– інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Керівник закладу освіти
1. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
Повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти визначаються Законом та установчими документами закладу освіти.
Керівник є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених Законом та установчими документами закладу освіти.
Керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень:
– організовує діяльність закладу освіти;
– вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;
– призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;
– забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
– забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
– забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;
– сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;
– сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
– забезпечує створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі:
з урахуванням пропозицій територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
– розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування; скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування;
– забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);
– повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;
– здійснює інші повноваження, передбачені Законом та установчими документами закладу освіти.
– керівництво закладом професійної (професійно-технічної) освіти здійснює директор, повноваження якого визначаються Законом, Статутом закладу освіти та трудовим договором.
Колегіальні органи управління закладу освіти
1. Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у випадках і порядку, передбачених спеціальними законами.
2. Педагогічна рада створюється в усіх закладах освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Усі педагогічні працівники закладу освіти мають брати участь у засіданнях педагогічної ради.
Педагогічна рада закладу освіти:
– планує роботу закладу;
– схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання;
– формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
– розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;
– приймає рішення щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
– обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
– розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
– ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (слухачів), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
– розглядає питання щодо відповідальності учнів (слухачів), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
– має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
– розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом закладу до її повноважень.
– рішення педагогічної ради закладу загальної середньої освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
Громадське самоврядування в закладі освіти
1. Громадське самоврядування в закладі освіти – це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування, колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти.
У закладі освіти можуть діяти:
– органи самоврядування працівників закладу освіти;
– органи самоврядування здобувачів освіти;
– органи батьківського самоврядування;
– інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.
2. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти є загальні збори колективу закладу освіти.
3. Повноваження, відповідальність, засади формування та діяльності органів громадського самоврядування визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.
4. У закладах освіти можуть функціонувати методичні комісії, що охоплюють учасників освітнього процесу та спеціалістів певного професійного спрямування.
Ліцензований обсяг
Свідоцтва про атестацію
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/56519713-1-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/29832510-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/75346969-745x1024.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/s15548896.jpg)
Результати моніторингу якості освіти
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/21809352-5.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/20164933-3.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/37564607-2.jpg)
![](https://k-shpl.ck.ua/wp-content/uploads/2022/03/21938651-2.jpg)
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
У ДНЗ «Корсунь-Шевченківський професійний ліцей» частково створені сприятливі умови для навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.
1. Забезпечено безперешкодний доступ до навчальних класів і приміщень перших поверхів двох навчальних корпусів.
2. Облаштований пандус. Значна кількість сходів і інших місць руху обладнані поручнями.
3. Класи для навчання мають природне і штучне освітлення.
4. Кольорова гамма при оздобленні навчальних приміщень відповідає вимогам і стандартам (стіни світлих тонів; двері, віконні рами – білого кольору; класні дошки темно-коричневих та темно-зелених тонів, частина класів мають інтерактивні дошки).
5. Територія закладу освіти підтримується належним чином. Наявні зони і лавки для відпочинку.
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Атестація педагогічних працівників
План роботи атестаційної комісії
ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
ПЛАН заходів з питань академічної доброчесності
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДНЗ “Корсунь-Шевченківський професійний ліцей”
ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти